Nyhem,

Nu har jag inte skrivit här på ett tag, så tyckte det var dags nu. Det har varit mycket som hänt på sistone, och det har varit en tuff tid, men nu är det sommarlov och jag har börjat kunna koppla av och inte tänka på allt. Nu i helgen har jag varit hos min pojkvän och när jag kom hem, så sa pappa att han hade kollat på konserten i Nyhem med Sarah Kelly. Och jag hade tänkt åka till Nyhemsveckan iår. Men så blev det tyvärr inte, men förra året, då hängde jag med några kompisar dit, och jag kan säga att det var bland det bästa jag varit på. De brukar ju filma de flesta mötena från Nyhem på internet, så jag kände bara för att kolla på ett möte som jag var på förra året. Jag älskade den predikan och jag bara kände att jag var tvungen att fräscha upp minnet lite, de kan ju alltid vara bra. Så nu hela kvällen har jag suttit och kollat på möten och konserter från Nyhem 2010 och 2011. 

Här finns en länk till alla klipp om ni skulle vilja se något, --> http://nyhem.media.fnf.nu/sealla/
de som sänds nu denna veckan hittas direkt om man trycker på bilden under 2011, resten av åren finns lite längre ner till höger.

Och jag tipsar om konserten med Sarah Kelly från iår, och en predikan som verkligen satte sig i mitt huvud förra året, kvällspredikan med Joakim Lundqvist klockan 20.30 19 juni som är under 2010.

GODBLESSYOU!

Kommentarer
Postat av: Lydia Tecle@ fb rosa tröja som profilbild

Gud välsigne dig!!!

Om du inte bor i sthlm ska du veta att du är VARMT välkommen till södermalmkyrkan i stockhom, :D

2011-06-20 @ 22:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0