I dina händer Gud, vill jag ha mitt liv!

''Dear God, in Your strong hands, I place my life today, choosing to depend on You to light and guide my way''

-Jag vill att Gud ska styra i mitt liv, jag vill att mitt liv ska vara i hands händer. Att han hjälper mig att göra det rätta och leder mig på de vägar jag ska gå. För utan Gud kommer jag komma helt fel. Jag vill ha Gud som etta i mitt liv, och vet du vad det bästa är? Man blir som man umgås, Gud är sjukt bra, och om jag är med Gud och umgås med honom så blir jag lik honom tillslut. Det är underbart! Det gör liksom också att om jag blir lik honom så tänker jag som honom och då är det ännu lättare för mig att göra det som är rätt.
I- livet kommer det komma svåra stunder, allt blir skit och man vet inte vad man ska göra. Men man får försöka lägga det i Guds händer och lita på att Gud kommer ingripa och göra allt bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0