att ha riktig kärlek, det är grejer det !

jag känner mig... förändrad!
idag kom jag hem från Vision. Temat vad ''BattleCry, Fight the Good Fight''. för er som inte vet vad Vision är, så kan jag säga att det är en kristen ungdomskonferens som var i Värnamo.
även fast jag inte varit på topp humör dom dagarna så har det ändå varit fett bra. jag har varit så mycket arg på sistone och var även det där. men nu efter kan jag inte känna någon ilska. jag är så tacksam och tackar Gud. för att vara så arg och ledsen orkar man inte. ett liv fullt med hat och ilska är verkligen skit. det är tvärtom vad jag vill ha. jag vill ha ett liv med kärlek, ett liv med Gud. att kunna älska alla människor runt omkring mig så som jag är älskad av Gud. just nu sitter jag här och det bara bubblar i mig, jag är så fylld av så mycket lugn och kärlek så det nog inte kan vara sant. jag vill bara springa runt till varenda en som finns och krama om den personen och säga att just den är älskad!
så bara så du vet, att DU som läser detta är så sjukt älskad,
du är underbar.
ni kanske tror att jag är dum i huvudet och bara snackar bullshiet nu, men så är det inte. det här som jag snackar om är sanningen. den är sann till 110 % ! börja se dig omkring och se sanningen istället för att sitta där du är och vara blind!
den jag tror på är levande, han har alltid funnits och han kommer alltid att finnas. jag önskar att jag skulle kunna besriva honom för dig, men han är obeskrivbar. han är allt du skulle kunna önska dig.

men du, gör bara såhär.. tänk igenom bara en enda gång.
har du verkligen valt rätt sak i ditt liv?
och finns det inget som saknas i dig?
inget tomrum som du inte kan fylla med någonting?
isåfall borde du nog tänka efter lite. se denna videon. gör det för din egen skull, jag tror verkligen att den kan göra något med dig.

That's my KING! and i wonder, do you know him?


Kommentarer
Postat av: olivia bjurström

hejsan!



jättesöt blogg verkligen! följa varandra via bloglovin? :D

2010-11-08 @ 16:10:11
URL: http://oliviaau.blogg.se/
Postat av: olivia bjurström

jag lägger till dig nu, säg till när du lagt till mig :)

2010-11-08 @ 20:31:39
URL: http://oliviaau.blogg.se/
Postat av: Frida

Jätte fin blogg! :)

Allt bra med dig? :)

Kramar!

2010-11-09 @ 13:41:28
URL: http://madebyfrida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0