NyGeneration

NyGenerations teamet var och hälsade på nu i veckan i skolan. Till min skolas NyGenerations grupp, eller.. grupp och grupp vet jag inte. Men räknas bara jag som en grupp så är de väl helt okej. (för er som inte vet så är NyGenerationgrupp som kristnagruppen). Ett bibelord som de brukar säga är från 1 pet 2:12, och varför inte ta och skriva det här med. För detta är ett av de bibelord som fäst sig vid mig mest.

Uppför er väl bland hedningarna, så att de som säger att ni är onda människor ser era goda gärningar och prisar Gud den dag han kommer
- 1 pet 2:12

Bara de som står i versen tycker jag säger så mycket. Det talar nästan för sig självt. Många tror nog och tycker att vi som kristna är onda människor, men genom att vi gör goda gärningar så kan de förstå hur det egentligen ligger till!
Bless!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0