Furious Love

Jag har nu idag kollat på filmen Furious Love. Jag kan inte säga något annat än att den filmen verkligen fastnade i mitt hjärta. Filmen är på riktigt då, haha de är en dokumentär eller vad man kan säga. Det handlar om några som går ut i världen. I trailern säger dom det, att ibland behöver man gå in i mörkret för att visa ljuset. Eller något i stil med det. De är några som alltså går dit där allt är som mörkast. Nu menar jag inte att himlen är svart. Men att det finns ondska vid dom. För att kunna visa Gud. Visst de finns det där vi är nu också. Men där det finns ondska som mest. De är med och driver ut demoner ur folk. Och deras berättelser är hemska. De går till folk som tar droger och folk som är protituerade. Så hemsk är filmen. De går till folk som är häxor, de går liksom över allt i världen där de finns ont. Och det människorna gör som åker dit är att älska dom. Iallafall häxorna och andra människor då. För de som har demoner i sig måste dom ju be för. Men de enda de kan göra för vissa är att älska dom. En man hade en dröm och de var om massa sånt. Gud hade sagt att de ni ska göra är att älska dom, och låt mig förändra dom. Och de som hände i filmen träffar mig liksom. De är så mycket dåligt och ont i världen. Och jag sitter bara här i skolan medans tusentals av människor är med om allt hemskt. Jag tycker verkligen ni ska se den filmen, den har förändrat mig på något sätt, och den kanske säger någonting till dig också! Bless!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0