The Grace Card!

Jag tänkte kort bara tipsa om en film. Jag har lagt ut den en gång på facebook innan så ni har säkret redan hört det. Men jag tänker inte sluta tipsa om denna filmen förrän alla ni har sett den! Jag kan säga att jag har aldrig gråtit till en film så mycket som jag grät till denna(och jag gråter aldrig till filmer). Den är liksom så berörande.
Jag tänker inte beskriva mycket om vad filmen handlar om för lite kan ni ta reda på genom trailern och när ni sett trailern? Då finns det inget annat sätt än att kolla på filmen! Trailern kanske inte verkar jätte bra, och jag kan väl tillägga att filmen inte är en komedi, men filmen är så fin och själva budskapet i filmen är så underbart! Så tveka inte, utan bara se filmen, ni kommer inte ångra er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0