What choice will you make?

Jag satte mig vid datorn för att skriva ett inlägg men råkade istället komma in på youtube och fastnade där. Jag hade gått ifrån videoklipp till videoklipp när jag helt plötsligt kom fram till ett som hette "What choice will you make?". Jag insåg vad klippet handlade om och började titta på det. Det klippet handlade om var precis det som jag ville få fram här ikväll men jag skulle inte kunna göra det bättre än Graham. Jag vill utmana dig att kolla på hela klippet. Stäng av alla saker runt omkring, sätt på klippet och fokusera endast på det.
 
Det som videon säger är något som verkligen skulle kunna säga något till dig, för att det handlar just om dig!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0