Det finns hopp!

Denna låten är nog den finaste låttexten jag hört någonsin. Bara texten ibland kan få mig igråt och känna att det är exakt mig han sjunger om. För vi har det alla lite jobbigt ibland. Så lyssna på låten och läs texten. För texten talar faktiskt till både dig och mig!



Du ser dig själv som inget, du litar ej på nån
En längtan finns djupt inne att bli älskad att bli sedd
Som du har försökt att älska dom andra,
men istället glömt bort att älska dig själv

Den här är till dig som tappat som förlorat,
och som inte har något kvar

Det finns hopp när allt känns mörkt och kallt
Det finns ljus fast allt verkar skit
Det finns tröst och försoning
Det finns kärlek och kraft
Det finns mer än du nånsin kan tro

Du har sett dig om kring
Du har letat överallt
Du försöker finna något mera
Men inget du hittat,
har stillat din hunger efter liv
Efter kärlek och tröst

Du har gråtit i natten,
men du står inte ut
Du vill bort,
men hör på mig nu

Det finns hopp när allt känns mörkt och kallt
Det finns ljus fast allt verkar skit
Det finns tröst och försoning
Det finns kärlek och kraft
Det finns mer än du nånsin kan tro

Att hata dig själv kan inte lösa nåt alls
Det finns något annat som är bättre för dig
Du kan få ett liv i glädje,
ja allting kan bli bra
När du tror på vad jag säger,
våga säga ja

Säga ja till glädjen som kommer från Gud
Våga tro att han älskar dig
Det finns något mera ,
det finns kärlek och kraft
Han säger precis som det är:
Du är underbar
Jag har skapat dig
Du är vacker i mina ögon
Jag lämnar dig aldrig nej jag finns här för dig,
så glöm inte bort mitt barn

Det finns hopp när allt känns mörkt och kallt
Det finns ljus fast allt verkar skit
Det finns tröst och försoning
Det finns kärlek och kraft
Det finns mer än du nånsin kan tro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0