4/4 - 2010

idag är det exakt ett år sen jag döptes. så alltså är det en väldigt stor och betydelse dag idag. att just bestämma sig för att döpas är något alldeles speciellt. det finns ingen som tvingar en att göra det man gör, man har en fri vilja. och att verkligen vilja något är stort. jag visste att Gud fanns och älskade mig, ingen annanstans har jag känt mig mer hemma än i kyrkan, tillsammans i gemenskap. jag har inte känt mig mer lycklig och värdefull än när Gud har gjort saker i mitt liv. så jag bestämde mig för att ge mitt liv till Gud för han älskade mig först. och nu lever jag igenom honom. jag tror på att han älskar dig också, för det gör Han. Han har skapat dig precis så underbar som du är! jag har inte mer att säga nu än att du är älskad! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-04-04 @ 20:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0