my life is in his hands

det kommer stunder då allt är skit, de dagar som är mörka när man inte orkar mycket mer. när vänner sviker, eller när man själv har gjort det. de stunder när allting suger och man bara vill bort från denna värld, bort till något bättre. när man inte vet vad man ska göra för att allt ändå blir skit. när just det händer, som absolut aldrig skulle få hända men ändå gör det.

livet blir inte bättre av att man blir arg och bara hatar allting. det lönar sig aldrig att bara stå kvar på samma plats och inte göra något åt det. det gäller att förändra, att ändra saker.

om du någon gång känner så, så ger jag dig nu ett tips, det blir lättare om du ber.

du som läser detta är antagligen inte som mig överhuvudtaget, jag är kristen men du kanske är tvärtom. men i vilket fall, vad man än är så känns det alltid bättre att be. att be för allt som är svårt. just det man inte kan klara sig igenom själv utan behöver någon som är större till hjälp.

jag vet att gud alltid är med mig i alla stunder, och han lyssnar på mina böner. mitt liv är i hans händer, jag är aldrig ensam för han är alltid med mig. det känns väldigt tryggt att veta. alltså, spela roll om du inte bryr dig eller vad du nu gör. han bryr sig lika mycket om dig ändå.
du är älskad, så sjukt älskad.

så kom ihåg, om du mår dåligt och verkligen inte vet vart du ska ta vägen, ändra på det då och gör det rätta här i livet, bara be,
en enkel bön.


forgive me - group 1 crew

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0