pray - justin bieber

jag vet att de flesta inte gillar Justin Bieber, det gjorde jag inte heller innan, men efter jag sett denna videon så gör jag nästan det. denna videon är så sjukt fin, texten han sjunger och allt. när man ser alla sjuka barn, alla hemlösa och alla människor som sitter och gråter. asså, man blir hur tårögd som helst. tänk så bra vi har det egentligen jämfört med massa andra i världen. att få ha en familj, ett hem och att få vara friska. det är underbart, vi borde vara tacksamma. inte bara jämföra med andra som är jätte rika och tycka synd om sig själv bara för att man kanske inte har just det stora huset och de fina sakerna som dom har. bli avundsjuk och arg för att vissa har mer än andra. asså, va glad för att du har det så bra som du har det.får det är en oerhört välsignelse. ♥

Justin Bieber sjunger att vi ska be för alla, att man behöver be, för dom behöver det, och de har han en väldigt stor poäng med   ♥

Kommentarer
Postat av: Emilio

Varför just människor varför inte djur?.

2011-06-20 @ 09:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0